Korzystanie ze Sklepu internetowego www.miamaria.pl podlega ogólnym warunkom określonym w regulaminie. Przed dokonaniem zakupów warto zapoznać się z treścią regulaminu, a najważniejsze informacje znajdziesz na stronie Regulaminu.
Aby założyć Konto, dokonaj Rejestracji poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Rejestracji. Rejestracja jest bezpłatna, a formularz zawiera pola niezbędne do utworzenia indywidualnego Konta umożliwiającego składanie Zamówień. Obowiązuje konieczność udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych o której mowa w Regulaminie.
Płatność za zamówienie odbywa się przed jego realizacją. Sklep akceptuje różne metody płatności, takie jak przelew tradycyjny na konto bankowe, przelew natychmiastowy obsługiwany przez Autopay S.A i Przelewy24.pl. Autopay obsługuje także płatności za pomocą BLIK i PayPo, natomiast Przelewy24.pl umożliwia płatności za pomocą BLIK, Apple Pay i Google Pay. Dodatkowo dostępne są opcje wpłaty na konto, pobranie oraz gotówka (dostępna tylko przy odbiorze osobistym). Szczegółowe informacje dotyczące płatności znajdziesz na stronie Formy Płatności i Przesyłki.
Zamówienia opłacone do godziny 12:00 są wysyłane w ciągu trzech dni roboczych. Czas realizacji zamówienia może się skrócić, jeśli Klient wyrazi chęć szybszej wysyłki poprzez formularz zamówień. Wysyłki realizowane są codziennie od poniedziałku do piątku.
Tak, odbiór osobisty jest możliwy pod adresem Dworcowa 6, 75-201 Koszalin, w godzinach 10:00 - 15:00. Płatność przy odbiorze odbywa się gotówką, bez dodatkowych opłat.
Odpowiedź:
Prosimy o uwzględnienie czasu potrzebnego przewoźnikowi, który trwa zazwyczaj nie dłużej niż trzy dni robocze.
Tak, istnieje możliwość płatności za pobraniem. Koszt tej formy płatności to 15,90 zł dla kuriera Poczty Polskiej, 15,90 zł dla Paczkomatów i 17,90 zł dla kuriera InPost.
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 28/5B
75-511 Koszalin
43 1160 2202 0000 0003 3012 6629 Bank Millennium
Pełne dane do przelewu znajdują się na stronie Formy Płatności i Przesyłki.
Dane do przelewu zagranicznego znajdują się na stronie Formy Płatności i Przesyłki. Należy użyć numeru PL 43 1160 2202 0000 0003 3012 6629 (KOD SWIFT: BIGBPLPW)
Szczegóły dotyczące rozmiarów branosletek sprawdzisz w opisie produktu. Rozmiary bransoletek podane są dla obwodu nadgarstka w najszerszym miejscu, pomiędzy dłonią a kością nadgarstka (miejsce noszenia zegarka). Przyjmujemy tolerancję około 0.3 cm. Jeśli interesuje Państwa inny rozmiar, prosimy napisać o tym w "Dodatkowych informacjach" do zamówienia.
Tak, produkt jest wyrobem ręcznym, produkowanym w Polsce. Każdy egzemplarz jest indywidualnym, niepowtarzającym się wyrobem. Koraliki są materiałem naturalnym, więc mogą różnić się kolejnością i odcieniami od zdjęcia widniejącego w ofercie.
Stopy srebra najwyższej próby (925) stosowane przez nas nie zawierają żadnych domieszek niklu.
Wyroby ze stopów złota, srebra, platyny są podatne na działanie czynników fizyko-chemicznych. Pamiętaj o zdejmowaniu biżuterii podczas prac mogących uszkodzić metal oraz ograniczaniu styczności z środkami chemicznymi. Przeczytaj nasze zalecenia dotyczące pielęgnacji w § Pielęgnacja biżuterii.
Tak, ze względu na dość niską twardość w porównaniu z innymi metalami szlachetnymi, srebro może ulegać uszkodzeniom mechanicznym. Zapobiegaj uszkodzeniom, stosując odpowiednie środki ostrożności i pielęgnacji.
Często myj biżuterię ciepłą wodą z dodatkiem amoniaku, cytryny lub delikatnego płynu do naczyń. Delikatnie poleruj przy pomocy miękkiej szmatki. Kamienie czyść od wewnętrznych powierzchni biżuterii miękką szczoteczką. Unikaj stosowania pasty do zębów, które zawierają związki fluoru i chloru.
Przechowuj biżuterię rzadko używaną w miejscu z ograniczonym dostępem powietrza i światła, np. w czystej szmatce bawełnianej i w hermetycznie zamykanej torebeczce foliowej z zaciskiem strunowym. Zapobiega to tworzeniu się czarnych nalotów.
Tak, unikaj noszenia biżuterii podczas prac mogących uszkodzić metal, takich jak sprzątanie, mycie rąk i naczyń, kąpiele, mieszanie ciast, pranie, przytrzymywanie twardych przedmiotów. Na pierścionki i obrączki należy uważać podczas codziennych czynności.
Tak, prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@miamaria.pl w celu ustalenia szczegółów dotyczących wymiany rozmiaru.
Tak, darmowa naprawa jest możliwa za okazaniem dowodu zakupu, jeśli wada wystąpiła z naszej winy. Prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową na adres: kontakt@miamaria.pl.
Tak, istnieje możliwość zmiany lub anulowania zamówienia. Prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@miamaria.pl w celu dokładniejszych informacji.
Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie. Prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 507 719 077.
Tak, istnieje taka możliwość. Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji "Dodatkowe informacje" podczas składania zamówienia. Zmiana grubości sznurka nie jest możliwa.
Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy o dodanie odpowiednich informacji w sekcji "Dodatkowe informacje" podczas składania zamówienia.
Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.
Tak, prosimy o zakup usługi graweru jako opcji wyświetlającej się na karcie produktu lub o dodanie treści graweru w sekcji "Dodatkowe informacje" podczas składania zamówienia.
W takim wypadku prosimy o uwzględnienie całej treści graweru w sekcji "Dodatkowe informacje" podczas składania zamówienia (możliwe są dodatkowe opłaty). Nie zapewniamy, że będziemy mogli wygrawerować pełną treść, ale jeśli nie zmieściły się 1-2 litery, nie zaszkodzi zapytać :)
Tak, zapraszamy do rejestracji, zapisania się do newslettera i śledzenia naszego Facebooka (https://fb.com/miamaria.pl) w oczekiwaniu na ekskluzywne promocje i kody rabatowe.
Tak. Prosimy zaznaczyć opcję "Posiadam Kartę Dużej Rodziny" przy składaniu zamówienia i wpisać prawidłowy numer w polu poniżej (same cyfry). Karta Dużej Rodziny nie może łączyć się z kodami rabatowymi.
Prosimy sprawdzić link/kod do śledzenia przesyłki z e-maila zwrotnego. Bardzo możliwe, że zamówienie dotrze już dzisiaj. Jeśli zamawiali Państwo Pocztą Polską, prosimy o sprawdzenie skrzynki na listy. W innym przypadku, prosimy o sprawdzenie, czy zostało doręczone awizo. Prosimy sprawdzić, czy płatność przebiegła pomyślnie. W przypadku płatności odroczonej PayPo prosimy sprawdzić, czy proces przebiegł pomyślnie. W innym wypadku, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Prosimy sprawdzić poprawność wpisywanego adresu e-mail. Możliwe, że wystąpiła literówka. Prosimy również sprawdzić folder SPAM. Prosimy upewnić się, że Państwa konto pocztowe nie jest zapełnione w 100%. Jeśli nadal brakuje e-maila, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 507 719 077, a wyjaśnimy sytuację i ponownie wyślemy link do płatności.
Prosimy o kontakt mailowy. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane tak bezproblemowo jak to tylko możliwe. Niestety niekiedy operatorzy usług dostawczych mogą mieć problemy z infrastrukturą. Prosimy o kontakt mailowy.
NIE jesteśmy sklepem plastycznym. NIE sprzedajemy ani nie skupujemy ram. Sklep plastyczny obok został zlikwidowany.
Posiadamy w ofercie obrazy ręcznie malowane przez Adama Zglińskiego, z możliwością zakupu tylko na miejscu. Pan Zbigniew Murzyn przeniósł swoją działalność do Mścic. Szczegóły na: https://zbigniewmurzyn.com/ lub pod nr. tel. 600 718 652.